17 marca 2011

My little heart

Dawno, dawno temu ostatni raz scrapowałam. I to naprawdę dawno, bo w październiku powstał ostatni LO`s, aż do tego momentu.
Sporo na głowie, brak czasu, itp.
No ale trzeba było zacząć, a jak to śpiewają "najtrudniejszy pierwszy krok ..." i mają 100% racji!!!

Scrapowanie po takiej bezczynności to męczące zajęcie. Uwierzcie, że choć się wydaje, że cóż ja takiego zrobiłam, to umęczyłam się piekielnie.
Podołałam ... z jakim skutkiem to sami oceńcie :D



i moja interpretacja:

LO 30x30 - My little heart

Zapraszamy do zabawy :)


A jutro obieramy ze Scrapińcem kierunek na ŁÓDŹ. Oj będzie szaleństwo i spotkamy się ze znajomymi scraperkami i pobuszujemy w sklepach i na pokazach i warsztatach :)

No to do zobaczenia :)

1 komentarz:

TuKara pisze...

Piekny TWOR.....
Zerknij do mnie;)