6 stycznia 2009

Przynudzam ...

... czy nie. Scrapy powstają, a jak juz sa to trzeba je pokazywać. W sumie to nie wiem, w czym tkwi frajda, w pokazywaniu czy w ich posiadaniu ??
Przeciez łechtacie moje ego komentarzami :) i za to dziękuje wszystkim odwiedzającym - komentującym bo odwiedzaczy jest od groma w ciągu dnia :)
Lifcik kolejnej pracy Severine. Jest to moje guru S&C wiec liftuję ją na potęgę i ile sie da.
Scrap "Explore" 30x30

Składniki: baza jasnoniebieska 30x30 Cezex, papier wzorzysty BG Boxer, rubons ??, stempel, ćwieki MM

Fajne cukieraski do zgarnięcia:



Jeszcze chciałam sie pochwalić :)

Na szastuprastu mozna kupić moje scrapy ścienne, mam wielka ochotę na więcej. Postaram sie, aby powstało jeszcze kilka moich małych scrapowych dziełek.

6 komentarzy:

Rach pisze...

thank you for spreading the word of my candy .good luck .hugs rachxx

joasiah pisze...

fiu fiu
i kiedy ty to robisz co??

Maugo pisze...

Widze ze ostro szalejesz :D Z tymi scrapami :)

ibisek pisze...

się nieśmiało przypomnę, że to też erapia skajpowa była :P
zanim ja jednak zaległości nadrobie, to trochę minie.

finnabair pisze...

no i pięknie, bo do twarzy ci bardzo w tych scrapach :) dawaj dalej, nie zastanawiaj się :)

Maugo pisze...

Ale masz tempo tych scrapow :D Jak grzyby po deszczu powstaja :) Bardo fajne!