16 stycznia 2009

Przedziwne sny sie czasem ma

Dawno nic nie pokazałam, choć coś tam sklejałam, ale nie mam zdjeć, bo jeszcze ciepłe z warsztatu poleciały donowych właścicieli - babć i dziadków słodkich dzieciaczków.

Jak wiecie biorę udział w prawdziwkach (wymiana albumowa) i kolejny albumik trafił w moje ręce. Oto moja interpretacja. Tytuł albumu Kayli jak w tytule posta:





Babeczka znaleziona w sieci, troszke ją przerobiłam dodajac jej z marnym skutkiem moja twarz - dopiero poznaję tajniki Gimpa. Wiersz znaleziony w sieci, niestety nie doszukałam sie autora. Zdjęcie budynków na dole albumu to widok Manhattanu.

Mam nadzieję, ze wybrnęłam z tematu.


a jutro ...


KRAKÓW i spotkanie z koleżankami scrapujacymi oraz z brygadą 3 wrocławianek :) Na 100% nic nie zrobię, tylko gadać będę, a jeszcze mały Tim Holtz jedzie ze mną, wiec wogóle to tylko zdjecia porobię. Taką mam nadzieję :) Wkupię się muffinkami czekoladowymi ...



Jeszcze malutkie cukieraski u Ewonne - losowanie 25 stycznia br:


2 komentarze:

swietlicowo pisze...

no, to za chwilkę się widzimy :))) mam nadzieję, że żadna awaria samochodu temu nie przeszkodzi :)))

Madzioza pisze...

Wpis świetny! Wiersz bardzo mi się podoba.W ogóle cała aranżacja super.