21 grudnia 2008

Lift ...

lift, lift. Tak z nudów lub z braku weny lub własnego widzimisię powstał scrap. Poniewaz w sieci jest tyle cudnych scrapów i pomysłów, czasem trzeba sie czymś posiłkować.
Niestety, gdy wrzucałam ten digi na komputer, nie napisałam autorki, wiec Ją przepraszam.


Scrap 30x30 - LOVE
Składniki: baza jasnobrązowa 30x30 Cezex, papier we wzory to BG Granola, tasiemka, cwieki guziczki, zawieszki z drewnianego sklepu, rubons Hambly, stempel Love

Moze jeszcze coś dzisiaj powstanie :lol:

5 komentarzy:

ula 1409 pisze...

scrap sliczny!!!zapraszam na mojego bloga po mała niespodzianke!
http://ula1409.blogspot.com/

Maugo pisze...

Jak zwykle się udało :) To drzewko to rubbons?

Jaszmurka pisze...

Świetny lift! Ekstra :)
I mam to samo pytanie co Maugo :p :D

Kamaftut pisze...

Tak to rubons firmy Hambly

Dziekuję za komentarze :*

nicktośka pisze...

świetny scrap!!! świetny