6 grudnia 2008

Informator

Kolejny scrap zmajstrowany. Nocne tworzenie zaczyna mi wchodzić w krew, wiec jest duże prawdopodobieństwo, ze będzie ich powstawać troszkę wiecej niż do tej pory :)
Wywołuje sobie zdjecia po kilka sztuk i scrapuję. Dla mnie to dobry sposób, gdyz nie przeraza mnie ilosc zdjec do obrobienia :)
Dosć przynudzania oto efekt:

30x30 This Boy



Składniki scrapa: baza czekoladowa Cezex, tasiemki rypsowe, rub-ons firmy My Mind`s Eye, ćwieki miedziane, baza kremowa Cezex, papier w kwiaty Scenic Route, guzik, cyferki BG kolekcja Romani - pokolorowane na brązowo.

Moze informuję zbyt późno, ale sama przypadkiem sie dowiedzialam wczoraj wieczorem. Dlatego kto kocha aniolki niech pędzi do Lanckorony, polecam :)

9 komentarzy:

ibisek pisze...

Asiu!
Scrap jest boski! Oby tak dalej. I nie martw się jedną taką... ;)

Jaszmurka pisze...

Wchodzi Ci w krew ten minimalizm! Bomba :)

Jaszmurka pisze...

A nocne scrapowanie najlepsze :D. Ja dzisiaj do 3 nad ranem siedziałam i tworzyłam album :D

Luna77 pisze...

Piękny scrap! Też ostatnio po nocach siedzę, ale nad notesami i albumami :D Pozdrawiam ciepło! :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetny minimalistyczny scrap!!!

PatiS pisze...

Asia minimalizm górą!!!!! :D:D:D:D:D a te aniolki to pamiętam z zeszlego roku (jeszcze z forum, które chciałyśmy rozkręcić hihihihi:)

Maugo pisze...

Noca sie najlepiej robi jak wsztscy spia :) Scrap bardzo sie podoba!

elka pisze...

Czeka na ciebie nagroda więc wpadnij moja droga.Ale mi sie rymło

taja.85 pisze...

Widzę, że wymyśliłaś w końcu napisy do tego scrapa :) A w oryginale Twoje scrapy są jeszcze cudniejsze...