5 września 2008

Wrocławskie fotosy :)

Jak obiecałam tak robię :) Pokazuję Wam tylko kilka zdjeć, ale uwierzcie, ze jest ich sporo :). Strasznie podoba mi się architektura Wrocławia, te kamieniczki, te krasnalki, których jest sporo ;), te brukowane ulice. Zapraszam wszystkich do odwiedzenia tego miasta - oczywiscie kto jeszcze tam niezaglądał. Ja napewno z wielką ochotą tam wrócę :)


1. Oczywiscie zdjecie moja i Ewki (Ibisek1)
2. Jeden z krasnoludków - ja tak wygladałam po obiedzie w Sfinksie :D

3. Panorama Wrocławia z wiezy matematycznej z UW


4. Ja i dwie kamienice "Jaś" i "Małgosia"
5. Tak będzie wyglądała moja przyszła komoda na scrapkowe zdobycze :D
6. Kolejny z krasnoludków
7. Grać nie gram, ale poudawać mogę :P
7. Pa pa

Pozdrawiam :*



1 komentarz:

aaaasssssaaaaa pisze...

zdjęcia wrocławskie cudne! ale komoda bije wszystko!